Merkactivatieplan update

In het voorjaar van 2021 zijn we actief gestart met de uitvoering van de onderwerpen uit het Merkactivatieplan, zoals dat in september 2020 was opgesteld. Inmiddels is na ca 3 maanden op alle 18 onderwerpen actie ondernomen. Van gesprekken om elkaar te informeren over ontwikkelingen bij verschillende gemeenten en organisaties, tot het bedenken van concrete producten, waarvan de eerste al geproduceerd wordt.

Afgelopen periode is er onder andere gewerkt aan een Inventarisatie van verhaallijnen in de regio en hoe deze het beste in te zetten richting bezoekers, hoe kunnen we het aanbod nog beter promoten richting specifieke doelgroepen (wat promoten we bij gezinnen met tieners, wat bij 50+ stellen), hoe zorgen we voor een beter passend cursusaanbod voor frontoffice medewerkers en creëren we meer uniformiteit in het kaartenaanbod. We merken in de bijeenkomsten dat het zeer waardevol is om met meerdere stakeholders en ondernemers kennis te delen, mogelijkheden te bespreken en elkaar te informeren.

De komende tijd wordt alle input verder verwerkt om concretere stappen te maken met producten en ontwikkelingen in wat grotere projecten. Eind van 2021 zal er een verslag worden uitgebracht met alles wat er dit jaar is gebeurd vanuit het Merkactivatieplan.

Mocht u meer informatie willen over het Merkactivatieplan, stuur ons dan een bericht.

Verder lezen:
De Hondsrug, een tijdloze ontdekking 6 mei 2021
Merkactivatieplan Hondsrug Drenthe 6 november 2020

Download:
Merkactivatieplan