Merkactivatieplan
 

Het creëren van een optimale beleving van de Hondsrug waarbij het specifieke karakter van de regio (en het Oer-merk Drenthe) te ervaren is.

Dat is uiteindelijk wat we samen met ondernemers, vertegenwoordigers van gemeenten en overkoepelende organisaties uit de recreatieve sector willen bereiken.

Het Merkactivatieplan

In 2021 zijn we gestart met het merkactivatieplan. Een gezamenlijk opgesteld plan met  verschillende actiepunten verdeeld over vijf thema’s:

  • Communicatie
  • Aanbod
  • Spreiding
  • Ambassadeurs
  • Samenwerking

Al deze actiepunten dragen bij aan de grote doelstelling van het plan.

Doelstelling

In 2025 willen we dat meer bezoekers, inwoners en bedrijven het unieke van Hondsrug Drenthe ervaren (DOEL), door ons aanbod en onze verhalen in de volle breedte te communiceren en tot leven te brengen (DOEN ofwel de grote hefboom van ons plan).

Meedoen

Ben je nog niet actief betrokken bij de activiteiten van het merkactivaiteplan maar wil je dat wel graag? Stuur dan een bericht naar info@hondsrugdrenthe.nl.

Meer informatie


Merkactivatieplan: update

1 oktober 2021

Er is gesproken met Marketing Drenthe over hoe we beter ondernemers kunnen stimuleren meer evenementen aan te melden. Instructie hierover wordt regelmatig…

Merkactivatieplan: update

30 juni 2021

In het voorjaar van 2021 zijn we actief gestart met de uitvoering van de onderwerpen uit het Merkactivatieplan, zoals dat in september 2020 was opgesteld…

De Hondsrug, een tijdloze ontdekking

6 mei 2021

“De Hondsrug, een tijdloze ontdekking”, dat is wat we de bezoekers op de Hondsrug willen laten ervaren. Een authentieke regio, waar vele activiteiten…

Merkactivatieplan Hondsrug Drenthe

6 november 2020

Het merk Drenthe, waarmee we sinds een paar jaar onze provincie bestempelen als Oerprovincie van Nederland, is inmiddels bij veel mensen wel bekend…

Vind je dit interessant?

Abonneer je dan nu op onze nieuwsbrief en ontvang met regelmaat relevante updates en tips van Team Hondsrug Drenthe!